Broken People
Apabila Jeff Silvernail pulang ke rumah, didapati pasangannya, Lori, mati berlumuran darah, disangka kes rompakan. Penyiasat mesti membongkar sama ada Jeff rakan kongsi atau raksasa yang sukar menghadapi penolakan.