I Love My Wife
Ann Metz hidup untuk keluarganya, terutamanya dua cucu perempuannya yang cantik. Suaminya Marshall menghina Ann memberinya masa kepada sesiapa sahaja kecuali dia, dan dia akan mengambil langkah terdesak untuk mengekalkannya.