Sound and the Fury
Rayne marah di pasar. Tigerlily dan Adnan secara rasmi berkahwin. Veah rancang untuk bawa bekas kekasihnya bertemu teman lelakinya yang baru. Ingrid rasa terbeban dengan keperluan fizikal Brian. Loren menetapkan masa untuk hubungannya.