The Call of the Wild
Vanja membujang dan bersedia untuk bergaul! Brian buat tuduhan besar terhadap Ingrid. Sunny dan Rory cuba berdamai. Magda tuduh Joe mungkir janji. Niles menelefon ibu bapanya untuk beritahu mereka tentang perkahwinan. Loren berdepan masalah dengan Faith.