The Dark Is Rising
Magda menyoal Joe tentang hubungan seks terakhirnya. Niles tertanya-tanya jika Matilda menipunya. Loren mencadangkan rancangan untuk kahwini ibu Faith. Ingrid dapati Brian telah berkahwin empat kali. Sunny memberi Veah kata putus.