Shift 8: Part 1
Dalam syif terakhir, Michael Symon dan Esther Choi beri lima cef yang tinggal cabaran yang biasa sebelum meminta mereka membuat sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam dipertingkat untuk hakim Antonia Lofaso, Graham Elliot dan Jet Tila.