Michael Symon dan Esther Choi jemput 24 cef paling berbakat di Amerika untuk bersaing dalam persaingan sengit 24 cabaran dalam 24 jam tanpa henti. Dalam giliran pertama, cef mesti lalui tiga cabaran menguji kelajuan untuk kagumkan hakim Antonia Lofaso.