Shift 3: Resourcefulness
Dalam giliran yang menguji kepintaran, Michael Symon dan Esther Choi meminta 11 cef yang tinggal untuk membuat hidangan tiga bahagian yang sesuai untuk acara formal dalam 60 minit. Hakim Jet Tila memutuskan cef yang akan keluar.