Shift 6: Risk Taking
Michael Symon dan Esther Choi memulakan syif yang paling licik. Para cef mendapat mata untuk memasak, strategi dan banyak lagi ketika hakim Maneet Chauhan memutuskan nasib mereka hanya dua syif sebelum ganjaran besar.