Michael Symon dan Esther Choi membentangkan tugas mereka yang paling sukar - kerja berpasukan. Bekerja dengan cef yang baru mereka temui, pesaing menyusun strategi, bekerjasama dan melaksanakan di bawah pemantauan kritikal hakim undangan.