Glamping Gourmet
Michael Symon is ready to relax outdoors in style! He starts with the classic Trout Almondine before preparing mouthwatering Fondant Potatoes. Then, Michael mixes up a Green Bean and Radicchio Salad, and Liz toasts the night with a Black Velvet cocktail.