Turn Up the Heat
Michael Symon explores the world of bold and spicy flavors! He heats up the menu with Spicy Smoked Chicken Thighs with Pineapple Glaze, iconic Cleveland Barberton Hot Sauce and a kicked-up Spicy Molten Chocolate Cake.