Grill and Chill Cleveland Style
Michael Symon gets ready for a barbecue encore, Cleveland style. He brings back the Italian Sub Burger, an Ohio favorite, and pairs it with crunchy-creamy Waffle Fries with Cleveland Beer Cheese Sauce. For dessert he whips up portable Apple Hand Pies.