Snacks for Dinner
The Kitchen hosts have hearty versions of everyone's favorite snacks! Jeff Mauro makes a light dinner of Coconut Shrimp Salad, Sunny Anderson creates a fresh meal out of an Easy Egg Roll Bowl and Geoffrey Zakarian digs into a supersized snack for dessert!