Summer Party School
The Kitchen hosts teach essential tips for every summer party. Sunny Anderson does budget entertaining with Easy Rice and Lamb Stuffed Peppers, Jeff Mauro goes Italian with his Summertime Friselle Salad and Geoffrey Zakarian shakes up a classic Bayshore.