Smorgas-board
The Kitchen crew goes overboard with a summer party spread to remember! Sunny Anderson builds a Tex-Mex Burger Board, Katie Lee Biegel makes a colorful Summer Taco Board and Geoffrey Zakarian shares a fun Margarita Board for sunny celebrations.