Smokin' Southern Decadence
Guy Fieri's having smokin' Southern meats and more. In Mobile, AL, a family-run barbecue joint is putting out a bomb Boss Burger with a side of rib candy. Then in Atlanta, Chef G. Garvin's steakhouse is serving up a next-level lobster mac and cheese.