Great Taste, Surprising Place
Guy Fieri's grabbing big flavor in some unexpected spots. There are south-of-the-border classics cooked up in Calgary, culinary masterpieces in a Memphis museum and an authentic British pub tucked away at a tiny Colorado airport.