From Spicy to Sticky
Guy Fieri's savoring both spicy and sweet eats. In St. Simons Island, Ga., a bomb bakery is plating righteous rum cake, a pizza restaurant in Boulder, Colo., is firing up artisan pies, and a spot San Antonio, Texas, is delivering dynamite duck.