Meaty to Meatless
Guy Fieri's digging into dishes with and without meat. In Mobile, AL, there's righteous rabbit, while in Omaha, NE, a vegan joint brings a meatless spin to fried chicken. Then in Stamford, CT, Guy and sportscaster Dan Patrick chow down on gangster Greek.