Sandwich-Fest
Guy Fieri's checking out how stellar sandwiches stack up. He hits the road for elevated meatloaf and a creative chicken trifecta in Omaha, NE, dynamite dip and fall-off-the-bone pork in Daphne, AL, and bomb bao with a righteous Reuben in Stamford, CT.