From Chicken to Noodles
Guy Fieri's divin' into chicken, noodles and more in-between. An Omaha joint is going big with pasta & cheese, a champion chef in Los Angeles is prepping for a Nashville-Chinese mashup and an Italian spot in Greenwich, CT, is putting out elevated dishes.