Seeking Answers
The Davises decide if they're ready to start dating again. The Salahuddins go on a date with a much younger woman. Devastated, the Ryans arrive home questioning their lifestyle. Garrick and Dannielle fight when Dannielle grows wary of Nathalia's motives.