Seeking Danielle Davis
Tensions run high when Shane meets Grace for the first time. The Salahuddins navigate Naeem's disapproving mother. The Davises are rocked by an unexpected development. Things don't go as planned when the Merrifields travel to Mexico to meet Nathalia.