Seeking a Connection
Nick Davis goes on a romantic first date with Jasmine. Potential sister wife Sara throws a curve ball at the Sherwoods. Becky Ryan and Yary have an awkward first meeting. The Salahuddins deal with the aftermath of their fight with Jameelah.