Cindy Crawford's Super Remodel
Supermodel icon Cindy Crawford calls on Jonathan and Drew to pull off a surprise renovation for her best friend and personal trainer of 17 years. After years of adversity, Cindy is pulling out all the stops for her friend with a glamorous home makeover.