Idina Menzel's Slam Dunk Reno
Queen of Broadway Idina Menzel gifts a life-changing surprise to her good friend and son's basketball coach. It's a race against the clock as she calls on Jonathan and Drew to turn his unused garage into a showstopping retreat and training facility.