Kate Hudson's Extravagant Backyard Build
International movie star Kate Hudson joins forces with Jonathan and Drew to give her future mother-in-law an unbelievable, surprise backyard makeover. Kate gets down to work to turn her tired outdoor space into a luxurious oasis to relax and entertain.