Веригата на глупците
Дон изследва желязна верига, която е била в центъра на страхотна измама, разглежда самолет, който е стартирал някои от най-невероятните пътешествия в космоса, и инспектира зелена помпа за петрол, която е играла уникална роля през Втората световна война.