Взривяване на къща, звярът от Брей Роуд и изобретяването на пеницилина
Дон изследва един от най-предизвикателните бомбени случаи в историята на ФБР, загадъчна среща с чудовищно създание, което – според легендата – е тероризирало цяла общност, и учен, който случайно е открил революционно лекарство.