Чукоглави акули: Убийствен апетит
В началото на ноември гигантски чукоглави акули пристигат край бреговете на Флорида. Каква е причината?
В началото на ноември гигантски чукоглави акули пристигат край бреговете на Флорида. Каква е причината? Водещият учен Тристан Гътридж следи самотните хищници, за да разбере.