Terwijl de Lakers zich voorbereiden op hun openingswedstrijd tegen de Clippers, begint Kareem steeds meer gefrustreerd te raken en te twijfelen aan zijn plek in het team, waardoor de rivaliteit tussen coach McKinney en Earvin groeit.