Buss verlaat de Lakers om de gevolgen van de schokkende aankondiging van coach West te verwerken en vertrekt naar Las Vegas, waar hij al snel problemen krijgt met een gevaarlijke vijand. Terug in LA is Earvin alleen in een nieuwe stad.