Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
Nadat Valerie (ELIZABETH BLACKMORE) zorgt voor een grote onthulling, moet Caroline haar nieuwe werkelijkheid onder ogen zien, ook al dreigt deze funest te worden voor haar relatie met Stefan.