I Carry Your Heart With Me
Stefan en Caroline moeten gedwongen de nacht doorbrengen bij het Hemel & Hel-bal van het Whitmorecollege. Enzo probeert erachter te komen wat Valerie (ELIZABETH BLACKMORE) verborgen houdt.