Never Let Me Go
Caroline komt erachter dat ze maar een pion is in het vergeldingsplan van Lily (ANNIE WERSCHING) en de Ketters, en stuit daarbij op een schokkend detail uit Stefans verleden. Alaric vraagt Bonnie om hulp.