Masquerade
Stefan en Damon komen met een nieuw plan op de proppen om Katherine te slim af te zijn bij het gemaskerd bal van de Lockwoods. Wanneer Matt en Tyler shotjes nemen met hun vrienden, neemt de situatie een nare wending.