The Last Dance
Elena ontvangt verontrustende berichten van Klaus. Damon en Alaric verwachten dat Klaus de '1960s Decade Dance' zal bijwonen en regelen kaartjes als chaperons, maar Klaus speelt een ingewikkeld spel.