The House Guest
Stefan en Bonnie proberen Jonas (RANDY GOODWIN) en Luka (BRYTON JAMES) te overtuigen dat ze allemaal samen moeten optrekken, maar Jonas denkt daar anders over. Zijn gebrek aan vertrouwen leidt tot een gewelddadige confrontatie.