Final Reckoning
De 90 dagen van Glenn zijn voorbij en het is tijd om uit te zoeken of zijn bedrijf een miljoen dollar waard is. Maar eerst onthult Glenn zijn ware identiteit aan zijn team, evenals wat elk van hen heeft verdiend voor hun deel van Underdog BBQ.