No Pain, No Gain
Met zijn team die afhankelijk van hem is, verliest Glenn een belangrijke deal en wordt het draaiende gehouden. Terwijl de druk toeneemt, proberen de underdogs een huis op te knappen dat het bedrijf kan redden en hun leven voor altijd kan veranderen.