Trial by Fire
Glenn stort zich op het grote debuut en de eerste kans om geld te verdienen. Maar voordat de kassa opengaat, gaat het plan van het team in vlammen op en bedreigt het de toekomst van het bedrijf vóór de deadline van 90 dagen.