Katie is geschokt als Dave naar haar therapiesessie komt, zeker als ze hoort wat hij May vertelt. Carolyn vertelt een geheim uit haar studietijd aan Palek, die haar vervolgens mijdt. Jamie zoekt hulp bij May als Hugo haar heeft afgewezen.