Like.Share.Follow
Deze thriller over de gevaren van het digitale tijdperk volgt YouTube-sensatie Garrett en een superfan die zich ontpopt tot stalker.
Deze thriller over de gevaren van het digitale tijdperk en de risico's die we lopen als we ons leven online zetten, volgt YouTube-sensatie Garrett en een superfan die zich ontpopt tot stalker en zich door niets en niemand laat weerhouden.