Mason vindt dat Jamie iemand anders moet zoeken, maar ze kan Hugo niet vergeten. Er blijkt niks mis met Paleks sperma, maar Carolyn deelt hun frustratie met vrienden. Arthur vindt dat May haar verleden onder ogen moet zien.