The Thing
Sam en Dean blijven onderdelen verzamelen om een scheur naar de andere wereld te openen en hun familie te redden. Hun missie leidt hen naar een bunker van de Men of Letters uit de jaren 20 en een hongerige god uit een andere dimensie.