The Bad Place
Jack is wanhopig om zich aan Sam en Dean te bewijzen en huurt een dromenvanger genaamd Kaia (YADIRA GUEVARA-PRIP) in om hem te helpen Mary Winchester in het alternatieve universum te vinden.