Lady in the Water
Cleveland Heep, de schuchtere conciërge van een flatgebouw, redt een jonge vrouw uit het zwembad. Maar het meisje blijkt een personage uit een verhaaltje voor het slapengaan en ze wil terugkeren naar haar thuiswereld.