Thin Lizzie
Sam en Dean onderzoeken een reeks moorden in een klein stadje in Maine waar Lizzie Borden ooit woonde, maar het blijkt dat een jonge Amara (YASMEENE BALL) mogelijk verantwoordelijk is.