The Vessel
In de hoop een wapen te vinden om Amara te verslaan, overtuigt Dean Castiel (oftewel Lucifer) om hem terug in de tijd te sturen naar de laatste bekende waarneming van de Hand van God ... op een onderzeeër uit de Tweede Wereldoorlog.